REKLAMACIJE IN GARANCIJA

Reklamacije / Garancija

Za pravilno delovanje  spominske strani skrbi podjetje Foto Šimonka s.p. kot skrbnik ponudbe.

Podjetje zagotavlja delovanje spletne strani in.memoriam.si v posameznem delu, ki je vezan na QR kodo in predstavlja spominsko stran pokojne osebe v obdobju najmanj 10 let od dneva javne predstavitve strani. Podjetje zagotavlja, da se cena ob naročilu dogovorjene storitve ne bo spreminjala do konca zakupljenega obdobja. Skrbnik vsebin spletne strani ne odgovarja za morebitne motnje v delovanju oziroma prikazovanju strani, ki niso v moči podjetja ( prekinitve v internetnem prometu, vzdrževanje programske opreme, vzdrževanje strežniških enot in podobno) O načrtovanih zastojih bo naročnik predhodno obveščen.

GARANCIJA IN REKLAMACIJE IN VRAČILO/ZAMENJAVA IZDELKOV

Ponudba je sestavljena iz elektronskih in fizičnih izdelkov. Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno v eno izmed poslovalnic, ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti na prodajalčev naslov.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.